Graphic Design
logotypy, systemy identyfikacji wizualnej, materiały DTP, katalogi
Dobra identyfikacja w biznesie
Dobra identyfikacja wizualna to podstawa biznesu i pewnego rodzaju namacalna interpretacja marki, która przemawia do zmysłów. Możesz ją dotknąć, zobaczyć, potrzymać. Posługując się prostą metaforą można powiedzieć, że identyfikacja wizualna to ubranie dla twojej firmy lub marki. W zależności od kontekstu i potrzeb może ono przybierać różne formy lub style, jednak niezwykle ważne, aby była spójna i trafnie komunikowała twój biznes.
Komunikacja wizualna
W skrócie jest to forma komunikacji, wykorzystująca do przekazu obraz. Ma za zadanie przekazać infomacje w formie wizualnej. W praktyce może to być nie tylko ilustracja czy plakat, ale również sama typografia. Prawidłowo przygotowana komunikacja wizualna to taka, która jest dobrze i łatwo odczytywana przez odbiorcę. Powinna przekazywać też jak najwięcej informacji, budzić emocje i skojarzenia, jednocześnie uzupełniając słowo pisane.